العودة   منتديات المصطبة > الأقسام الترفيهية > المهيسون فى الأرض

المهيسون فى الأرض إفتكاسات وتهييس "بدون زعل"، شوية فرفشة على شوية نكت على مقالب مضحكة

افضل الطرق لمعاملة اى رجل

كاتب الموضوع: عاشقه الاحساس، فى قسم: المهيسون فى الأرض


1 
عاشقه الاحساس

افضل الطرق لمعاملة اى رجل



عندما يغضب منك : فقط احضنية.
عندما يكون صامت اسالية :ما المشكلة؟؟؟؟؟؟؟
عندما يتجاهلك : اعطية الاهتمام.(معلش يا بنتى خلكيى انتى الكبيرة)
عندما يريد الابعاد عنك :لاتوافقية الرأى. (معلش واعملى انك بتحبة)
عندما يكون فى اسوا حلاتة :قوليلة انت اجمل وارجل راجل فى الكون.(بس مش كتير لان الكدب حرام)
عندما يكون يبكى : قوليلة انك تحبية اكتر من نفسك.
عندما يدفعك او يضربك:


لا بقى كدة زودها اوى
باى حاجة جمبك وعلى دماغة على طول
على رأى المثل : سكتنالة دخل بحمارة




2 
توتة الحب

هههههههههههههههه لالالالالا كده زادت اووووووى

3 
شهــد

هههههههههههههههههه
فله


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
المواد المنشورة في منتدي المصطبة لا تُعبر بالضرورة عن وجهة نظر القائمين على الموقع ولكنها تعبر عن وجهة نظر كاتبها فقط.